Regulamin
REGULAMIN KONKURSU
„SYCYLIA Z LIMONCE”
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Konkurs jest organizowany pod nazwą „SYCYLIA Z LIMONCE” (zwany dalej: „Konkursem”).
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa, czas trwania Konkursu, zasady przyznawania nagród, zasady ogłaszania wyników Konkursu, sposób informowania o Konkursie i jego warunkach, a także sposób składania reklamacji związanych z Konkursem.
- Organizatorem Konkursu jest Fire! Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 61, 02-595 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000853470 (zwana dalej „Organizatorem”). Czynności związane z obsługą techniczną Konkursu prowadzi Organizator.
- Podmiotem fundującym Nagrody w Konkursie, w rozumieniu przepisów podatkowych, jest Stock Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie (20-402) przy ul. Spółdzielczej 6 („Stock” lub „Fundator”).
- Celem Konkursu jest promocja produktów pod marką Limonce Aperitivo, dystrybuowanych przez Stock.
- Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przez Internet (na Stronie konkursowej) oraz w Lokalach.
- Konkurs rozpoczyna się w dniu 01.07.2025 r. o godz. 00:00:01 i kończy w dniu 31.08.2025 r. o godzinie 23:59:59.
- Konkurs ma niepubliczny charakter i skierowany jest wyłącznie do pełnoletnich pracowników Lokali, którzy wyrazili wolę wzięcia udziału w Konkursie oraz spełnili wszystkie warunki uprawniające do uczestnictwa w Konkursie.
- Organizator może wykluczyć Lokal z Konkursu na każdym jego etapie w przypadku naruszenia pkt IV ust. 7 Regulaminu lub niespełnienia innego z wymogów określonych Regulaminem. O wykluczeniu z Konkursu Lokal zostanie powiadomiony poprzez wiadomość wysłaną przez Organizatora na podany przez przedstawiciela Lokalu (Manager) w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, z podaniem przyczyny wykluczenia.
II. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie sformułowania mają następujące znaczenie, niezależnie od liczby pojedynczej lub mnogiej, w której są użyte:
- Strona konkursowa – strona internetowa, na której przeprowadzany jest Konkurs, znajdująca się pod adresem: https://sycyliazlimonce.pl
- Komisja Konkursowa – komisja składająca się z 3 przedstawicieli Stock powołana na potrzeby weryfikacji działań realizowanych przez Lokale w ramach Zadania konkursowego, oraz w celu wyłonienia Zwycięzców Konkursu.
- Lokal – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, której przedmiotem jest działalność gastronomiczna, w ramach której prowadzi sprzedaż napojów alkoholowych na podstawie odpowiedniego zezwolenia.
- Nagroda – przewidziana w Konkursie nagroda, tj.: nagroda wskazana w pkt V ust. 1, którą Uczestnicy mogą uzyskać na zasadach określonych w Regulaminie.
- Konto Lokalu – konto założone na Stronie konkursowej przez przedstawiciela Lokalu (Manager), w ramach rejestracji do uczestnictwa w Konkursie. Dostęp do Konta Lokalu posiada przedstawiciel Lokalu (Manager), który dokonał jego zgłoszenia w Konkursie poprzez formularz rejestracyjny na Stronie konkursowej. Dostęp do Konta Lokalu jest zabezpieczony loginem (adres e-mail podany przy rejestracji) oraz hasłem.
- Produkt Promocyjny – Limonce Aperitivo w butelkach o pojemnościach 0,7l dystrybuowany przez Stock.
- Zadanie konkursowe – zadanie konkursowe opisane w punkcie IV ust. 3 Regulaminu.
- Zwycięzcy – pracownicy Lokalu (manager, barmanki/barmani, kelnerki/kelnerzy zatrudnieni w Lokalu), wyznaczeni przez Lokal, który otrzymał najwięcej punktów w Konkursie, uprawnieni do otrzymania Nagrody.
III. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W KONKURSIE
- Udział w Konkursie jest dobrowolny i oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących warunków:
- zapoznanie się z Regulaminem dostępnym na Stronie konkursowej,
- posiadanie adresu do doręczeń na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
- dokonanie rejestracji na Stronie konkursowej oraz założenie Konta Lokalu,
- zaakceptowanie postanowień Regulaminu.
- Z udziału w Konkursie wykluczeni są pracownicy Organizatora oraz Stock Polska Sp. z o.o., jak również członkowie ich rodzin, tj.: wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
- W celu prawidłowego zgłoszenia się do Konkursu, przedstawiciel Lokalu (Manager) powinien utworzyć Konto Lokalu na Stronie konkursowej, poprzez wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego dostępnego na Stronie konkursowej.
- Na potrzeby rejestracji w Konkursie oraz utworzenia Konta Lokalu na Stronie konkursowej, przedstawiciel Lokalu (Manager) powinien wskazać w formularzu rejestracyjnym następujące dane:
- nazwa Lokalu,
- numer NIP,
- adres Lokalu,
- login (adres e-mail),
- hasło.
- Rejestracja Konta Lokalu poprzez system rejestracyjny Strony konkursowej jest potwierdzana informacją zwrotną na adres e-mailowy, który podano w formularzu rejestracyjnym. Informacja zwrotna zostanie wysłana w sposób automatyczny, w ciągu 48 godzin od przesłania formularza rejestracyjnego. Jeżeli Lokal nie otrzyma zwrotnej wiadomości e-mail, o której mowa powyżej, powinien skontaktować się z Organizatorem, pod adresem e-mail: konkurs@sycyliazlimonce.pl celem poinformowania o braku otrzymania potwierdzenia rejestracji w Konkursie.
- Dostęp do Konta Lokalu na Stronie konkursowej jest niezbędny w celu uczestnictwa w Konkursie i realizacji Zadania konkursowego.
- Po utworzeniu Konta Lokalu, Organizator oraz przedstawiciele Stock dokonają weryfikacji danych Lokalu.
IV. ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE I ZADANIA KONKURSOWE
Zasady ogólne
- Konkurs odbywa się z wykorzystaniem Konta Lokalu na Stronie konkursowej, do której dostęp Lokal otrzymuje po dokonaniu rejestracji zgodnie z pkt III powyżej.
- W ramach Konkursu Lokale, będą rywalizować o zdobycie jak największej ilości punktów przyznawanych przez Komisję Konkursową. Punkty będą przyznawane za realizację Zadania konkursowego opisanego w ust. 3 poniżej.
- Na potrzeby uzyskania punktów konkursowych, Lokale będą wykonywały Zadanie konkursowe polegające na zbieraniu korków/zakrętek od Produktu Promocyjnego Limonce Aperitivio. Korki należy zbierać poprzez sprzedaż Produktu Promocyjnego (również w formie koktajli) w ramach prowadzonej przez Lokal działalności.
- Ilość pozyskanych punktów (w postaci zebranych korków/zakrętek) będzie widoczna na Koncie Lokalu, przy czym po pierwszym miesiącu obowiązywania Konkursu Organizator prześle podsumowanie punktów zdobytych przez Lokal do tej pory.
Zbieranie korków
- W celu uzyskania punktów za zebrane korki/zakrętki od Produktu Promocyjnego, Lokal powinien wskazać ilość zebranych korków/zakrętek od Produktu Promocyjnego w danym tygodniu i zarejestrować je na Koncie Lokalu. Ilość zebranych korków/zakrętek należy wskazać na Koncie Lokalu w terminie do 7 dnia każdego tygodnia obowiązywania Konkursu, pod rygorem ich pominięcia przez Komisję konkursową w danym tygodniu.
- Organizator i przedstawiciele Stock będą weryfikować ilość zgłoszonych przez Lokal w danym tygodniu korków/zakrętek na podstawie danych zakupowych pozyskanych od hurtowni, z którymi współpracuje Lokal, a które przystąpiły do systemu elektronicznej wymiany danych Stock. W przypadku braku możliwości uzyskania danych zakupowych od hurtowni, Stock może weryfikować dane przekazane przez Lokal dotyczące ilości korków/zakrętek poprzez wezwanie Lokalu do przesłania lub wręczenia dowodów zakupu Produktu Promocyjnego do przedstawicieli Stock. Wyżej wymienione dane i informacje przekazywane Stock mogą zawierać jedynie ogólne dane ilościowe dotyczące zakupów Produktu Promocyjnego, nie mogą zawierać danych dotyczących zakupów produktów podmiotów konkurencyjnych względem Stock. Dowody zakupów przesyłane lub wręczane Stock powinny mieć zamazane/zasłonięte dane dotyczące zakupów lub sprzedaży produktów podmiotów konkurencyjnych w sposób uniemożliwiający ich odczytanie przez Stock. Poprzez przystąpienie do Konkursu Lokal potwierdza, że zapoznał się z postanowieniami zawartymi pkt VII Regulaminu dotyczącymi danych osobowych.
- Lokal zobowiązuje się do przestrzegania we wszelkich działaniach dotyczących sprzedaży i promocji Produktu Promocyjnego przepisów prawa, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi lub przepisów, które w przyszłości mogą zastąpić lub uzupełnić tę ustawę.
Przyznawanie punktów przez Komisję konkursową
- Za realizację Zadania Konkursowego wskazanych w ust. 3 powyżej w danym tygodniu obowiązywania Konkursu, Komisja konkursowa będzie przyznawać punkty w następujący sposób:
za zebrane korki/zakrętki – Komisja konkursowa przyzna Lokalowi 1 pkt za każdy zebrany korek/zakrętkę Produktu Promocyjnego. Ilość zebranych korków/zakrętek będzie weryfikowana zgodnie z ust. 5-6 powyżej. - Punkty za realizację Zadania Konkursowego będą przyznawane przez Komisję Konkursową za każdy tydzień obowiązywania Konkursu, w terminie do 7 dnia każdego tygodnia. Informacja o przyznanych punktach będzie widoczna na Koncie Lokalu oraz zostanie przekazana Lokalom w drodze wiadomości e-mail na adres podany w formularzu rejestracyjnym.
- W podsumowaniu przyznanych przez Komisję konkursową punktów w Konkursie, którą Lokal otrzyma w drodze wiadomość e-mail, Lokal uzyska informację o łącznej ilości punktów zgromadzonych dotychczasowo w Konkursie. Informacje udostępnione w Koncie Lokalu oraz pozostała komunikacja związana z Konkursem, będzie dotyczyć wyłącznie Lokalu, do którego jest skierowana, w żadnym wypadku nie będzie dotyczyć ani wskazywać innych Lokali biorących udział w Konkursie.
- Przy ocenie uzyskania przez dany Lokal prawa do Nagrody w Konkursie będzie brana pod uwagę łączna punktacja zebrana przez dany Lokal w trakcie całego okresu trwania Konkursu, tj. suma punktów za Zadanie konkursowe określone w pkt IV ust. 3 powyżej, w trakcie całego Konkursu. Na podstawie uzyskanej przez Lokale punktacji Komisja Konkursowa stworzy ranking będący podstawą do przyznania Nagród Zwycięzcom.
V. NAGRODY
- W Konkursie do wygrania jest następująca Nagroda:
1 x Nagroda - Pobyt w wynajętej Willi na Sycylii w terminie od 13.10 - 3.11.2025 z miejscem noclegowym na maksymalnie 8 osób wybranych przez Lokal, wraz z przejazdem na miejsce i przelotem o wartości do 10.000,00 złotych.
Łączna wartość brutto Nagrody wynosi 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). - Nagrodę otrzyma maksymalnie 8 zwycięzców z Lokalu, który uzyskały najwięcej punktów w trakcie trwania Konkursu.
- Każda z Nagród zostanie wydana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, tj. ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2032 z późn. zm.). Fundator ufunduje dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11% wartości Nagrody, a następnie z ogólnej wartości przyznanej w Konkursie nagrody, potrąci i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego podatek od wygranej Nagrody, przez co dodatkowa nagroda pieniężna nie będzie podlegać wypłacie, lecz zaliczeniu na poczet podatku. Wartość Nagrody oraz wysokość zryczałtowanego podatku od Nagrody zostanie zaokrąglona stosownie do przepisów podatkowych. Poprzez odebranie Nagrody Zwycięzca wyraża zgodę na pobranie dodatkowej nagrody pieniężnej przez Fundatora i przeznaczenie jej na zapłatę podatku dochodowego od Nagrody.
- Lokal, który uzyskał najlepszy wynik w Konkursie, wskaże do dnia 26.09. 2025 r. maksymalnie 8 Zwycięzców (tj. barmanów/barmanki, kelnerów, managerów), uprawnionych do otrzymania Nagrody i przekaże ich dane kontaktowe (tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres do doręczeń) do Organizatora, wraz z harmonogramem realizacji Nagrody. W harmonogramie Lokal wskaże imiona i nazwiska Zwycięzców oraz daty, w których poszczególnym Zwycięzcom ma zostać zapewniony przelot oraz pobyt w wilii, w ramach realizacji Nagrody. Maksymalna liczba osób, która może przebywać w willi to 8 osób. Organizator zorganizuje przelot dla maksymalnie 8 Zwycięzców.
- Realizacja Nagrody dla Zwycięzców może nastąpić wyłącznie w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej. Lokal nie może wskazać więcej niż 8 Zwycięzców do uzyskania Nagrody, o której mowa w ust. 1 powyżej.
- Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej pocztą elektroniczną na wskazane przez Lokal adresy e-mail Zwycięzców do dnia 30 września 2025 r.
- Celem potwierdzenia woli przyjęcia Nagrody, powiadomiony Zwycięzca powinien odpowiedzieć w drodze wiadomości e-mail na adres konkurs@sycyliazlimonce.pl w terminie 3 (trzech) dni od dnia wysłania powiadomienia, pod rygorem utraty prawa do Nagrody. W takim wypadku Lokal może wyznaczyć innego Zwycięzcę uprawnionego do otrzymania Nagrody.
- Zwycięzcy nie przysługuje prawo zamiany wygranej Nagrody na jakiekolwiek inne nagrody rzeczowe lub równowartość pieniężną oraz nie przysługuje prawo cesji Nagrody na osoby trzecie.
- Lokalom przysługuje prawo do złożenia reklamacji co do decyzji w sprawie przyznania Nagrody, na zasadach określonych w pkt VIII Regulaminu.
VI. WYDANIE NAGRÓD
- Nagroda, zostanie wysłana w drodze wiadomości e-mail na adres mailowy Zwycięzcy w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania potwierdzenia, o którym mowa w pkt V ust. 7 Regulaminu.
- Po uzyskaniu wyżej wymienianych danych Organizator prześle poszczególnym Zwycięzcom bilety lotnicze oraz komplet przydatnych informacji. Realizacja Nagrody będzie koordynowana przez Organizatora w porozumieniu ze Zwycięzcami oraz Lokalem.
- Za przekazanie Nagród Zwycięzcom odpowiedzialny będzie Organizator.
- Koszty wysyłki Nagród przyznanych w Konkursie ponosi Organizator.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych Zwycięzców oraz Lokali prowadzonych przez osoby fizyczne prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą, będzie Stock Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, pod adresem: ul. Spółdzielcza 6, 20-402 Lublin (dalej jako "Stock Polska" lub "my"). Stock Polska dba o dane osobowe, przetwarza je ze starannością i zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych ("RODO").
Stock Polska będzie przetwarzać dane osobowe w następujących celach:
- realizacji i organizacji Konkursu, w tym obsługi zgłoszeń, w zakresie pomocy technicznej, informowania o wynikach Zwycięzców oraz przyznawania i rozdania Nagród konkursowych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu tożsamego z powyższymi celami przez okres do zakończenia Konkursu;
- rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń związanych z realizacją Konkursu na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, przez 3 lata od zakończenia Konkursu
- w przypadku wygranej w Konkursie i otrzymania Nagrody – w celach podatkowych i rachunkowych, na podstawie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i ustawy o rachunkowości przez okres wymagany przez te przepisy (jako podmiot fundujący Nagrody).
W przypadku Lokali prowadzonych przez osoby fizyczne prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą, Stock Polska będzie przetwarzać także dane, które mogą być uznane za dane osobowe, tj. dane zakupowe dotyczące transakcji Lokalu (jak: ilości zakupionych Produktów Promocyjnych). Dane, o których mowa w niniejszym akapicie, będą przetwarzane przez Stock w celu weryfikacji ilości zakupionych przez Lokal Produktów Promocyjnych w trakcie trwania Konkursu – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Stock w zakresie celu wskazanego powyżej, przez 3 lata od zakończenia Konkursu. Dane, o których mowa w niniejszym akapicie Stock uzyska od tych hurtowni spośród wskazanych w Załączniku nr 1 do Regulaminu, od których Lokal (działający w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej) nabywa Produkty Promocyjne.
Masz prawo do żądania od Stock Polska:
- dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania ich kopii;
- kopii danych osobowych, które nam dostarczyłaś/eś i przekazania jej Tobie lub innemu wskazanemu podmiotowi w powszechnie używanym, możliwym do odczytu komputerowego formacie;
- sprostowania Twoich danych osobowych, gdy są nieaktualnie, niekompletne lub nieprawidłowe;
- usunięcia Twoich danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 17 RODO;
- ograniczenia przetwarzania w sytuacjach określonych w art. 18 RODO.
Masz również prawo do:
- wniesienia do Stock Polska sprzeciwu z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w tym profilowania na tej podstawie;
W przypadku pytań lub chęci skorzystania z przysługujących praw skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres GDPR@stockspirits.com lub drogą pisemną na adres Stock Polska sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 6, 20-402 Lublin, z dopiskiem „Dział Prawny”.
Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl).
Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom tj.:
- kancelariom prawnym;
- Poczcie Polskiej oraz innym operatorom pocztowym lub firmom kurierskim;
A także podmiotom, które przetwarzają dane osobowe na zlecenie Stock Polska:
- Agencji reklamowej organizującej Konkurs: FIRE! Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 61, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000853470, NIP: 7010992662, REGON: 38669435400000
Zawsze zawieramy umowy z podmiotami przetwarzającymi. Przetwarzają one dane osobowe wyłącznie na nasze polecenie.
VIII. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Reklamacje w związku z przeprowadzeniem Konkursu rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Organizatora: konkurs@sycyliazlimonce.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości: „REKLAMACJA”.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, nazwę Lokalu, adres korespondencyjny, dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Podanie informacji wskazanych w zdaniu poprzednim jest dobrowolne, ale niezbędne dla rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje niespełniające powyższego wymogu nie podlegają rozpatrzeniu.
- Reklamacje mogą być zgłaszane w trakcie trwania Konkursu oraz w terminie 14 dni od dnia jego zakończenia. Reklamacje zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu opisanego powyżej decyduje data wysłania reklamacji w sposób wskazany w ust. 1 powyżej.
- Na rozpatrzenie reklamacji Organizator ma 14 dni liczonych od daty jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadomi Lokal w formie e-maila zwrotnego w ciągu 3 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Lokalowi w razie niekorzystnego dla niego rozstrzygnięcia reklamacji przysługuje prawo odwołania się do sądu powszechnego.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin jest dostępny przez cały okres trwania Konkursu pod adresem https://sycyliazlimonce.pl/oraz w siedzibie Organizatora.
- Za prawidłowe funkcjonowanie Strony konkursowej oraz Konta Lokalu odpowiada Organizator. Wszelkie reklamacje i problemy w zakresie funkcjonowania Strony konkursowej oraz Konta Lokalu należy zgłaszać na adres konkurs@sycyliazlimonce.pl
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących ustaw.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia Konkursu.
Załącznik nr 1 do Regulaminu – Lista hurtowni
Lista hurtowni, o których mowa w pkt VII Regulaminu: Alex W.Adamczyk Sp.j., Alco-Trade Sp. z o.o., Alti Plus Leszek Gibała S.K.A., Alti Plus S.A., Anpah Janiak Sp.K., Antres Bis Sp. z o.o., Art-Mar A.Gozdowski M.Gozdowski K.Gozdowski Sp.j., Boss Sp. z o.o., Bzomex J. Bzowski Sp.K., Distribev Sp. z o.o., Eurocash S.A. Cash& Carry, Eurocash S.A. Dystrybucja, Eurocash Serwis Sp. z o.o., Foczka Tomasz Gąsiorek, Fw Sużyw Sp. z o.o., Gift Sp. z o.o., Irjan Sp. z o.o. Sp.K., Jot-ł Sp. z o.o., Kmk Dystrybucja i Handel Krzysztof Mroczek, Kompania Dystrybucyjna Tedi Sp. z o.o. S.K.A., Lever Sp.j. Rabiński-Drąg, Lobo Sp. z o.o., M&p Pavlina Sp. z o.o. Sp.K., Mag Dystrybucja Sp. z o.o.Sp.K., Makro Cash And Carry Polska S.A., Mariott Sp. z o.o., Marco 2 s.c. Marek Paska, Zdzisław Stachacz, Bartłomiej Paska, Mirex Sp. z o.o., PHU Lech-Pol Sp. z o.o., PHU Topaz Sp. z o.o., PHPU Wagromarket Sp. z o.o., PHUP Gniezno Szeszycki Sp.K., PPH Zdrój Eugeniusz Owczarczyk, PPHU Specjał Sp. z o.o., Polska Grupa Alkoholowa Sp. z o.o., Posejdon-Adamus Sp. z o.o., Pw Rego Włodzimierz Stefaniak, Rosiek & Rosiek Sp.j. Krzysztof i Przemysław Rosiek, Rumtex Sp. z o.o., Tano Dystrybucja Sp. z o.o., Total-Handel Sp. z o.o., United Beverages S.A., Vita Sp. z o.o., Wanda Łęgosz PHU Rudmar
Lista hurtowni określona powyżej może podlegać zmianom.W celu uniknięcia wątpliwości Stock oświadcza, że Lokal ma pełną dowolność w wyborze hurtowni, także spoza listy przekazanej przez Stock. Lista ta stanowi jedynie informację, które hurtownie przekazują Stock dane zakupowe w celu wskazania źródła tych danych.
Formularz zgłoszeniowy